Nogen foreslag til gode 2D grakikkort?
Fra : John Hansen

Dato : 26-02-06 06:26

Jeg tænker mest på grafikkort som er hurtige & har god billede
kvalitet, når man ser/rediger video klip, såsom ASF/AVI klips.

/John

Fra : Tveskaeg

Dato : 26-02-06 14:11

On Sun, 26 Feb 2006 06:25:55 +0100, "John Hansen"
<johnhan@cut-mailme.dk> wrote:

>Jeg tænker mest på grafikkort som er hurtige & har god billede
>kvalitet, når man ser/rediger video klip, såsom ASF/AVI klips.

Hvilket som helst GF6200 kort ville være ganske fint.

Hvis du ikke skal spille på det så køb et med passiv køling
så slipper du også for blæser støj.

Fra : Bare mig

Dato : 26-02-06 18:31

"John Hansen" <johnhan@cut-mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tænker mest på grafikkort som er hurtige & har god billede
> kvalitet, når man ser/rediger video klip, såsom ASF/AVI klips.
>
> /John

Skal du ikke bruge 3D, så vil jeg så absolut stærkt anbefale at du kigger på
Matrox kort.

Bare mig