RTF-filer - dem kan jeg ikke rigtigt få st~
Fra : Henning Kampmann

Dato : 25-02-06 21:43

Jeg benytter Thunderbird 1.06, som jeg er meget glad for.

Imidlertid, når jeg modtager RTF-filer, ser det besynderligt ud.
Skal jeg bare leve med det, eller skal jeg 'et eller andet', for
at få det rette tekstbillede frem?

Her er en lille bid, sådan som det pt. ser ud:

"-invitere direkt\'f8ren af firmaet.\par -invitere Nicolai Kirk
til at lave mad med direkt\'f8ren og resten af holdet.\par \par
2.Hvorfor valgte du netop at g\'f8re dette?\par \par Jeg valgte
at g\'f8re det privat,for at se om det ville \'e6ndre folks
m\'e5de at v\'e6re p\'e5.Om det f\'f8les mere afslappet for den
enkelte medarbejder \p"

Der ser jo lidt besynderligt ud! så jeg håber, at der findes en
løsning.

TIA

Henning