toca3
Fra : anders

Dato : 25-02-06 21:04

Gør noget mere ud af brugerfladen -- den har bundkarakter
spil over internettet - er nærmest umuligt, ( hvis man har sikkerheden i
orden på sin pc ) !
håber der kommer en hurtig opdatering
så lige en anden ting som jeg håber en eller anden venlig sjæl kan hjælpe
mig med, jeg kan ikke se codemasters hjemmeside, jeg har ellers installeret
de ting der skal til for at se siden men den vil ikke vises, jeg kan da se
alverdens andre sider, så hvorfor kan jeg ikke se den!
hilsen anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 25-02-06 21:23

"anders" <aol@fjerndbmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret de ting der skal til for at se siden men den vil ikke vises,
> jeg kan da se alverdens andre sider, så hvorfor kan jeg ikke se den!

Ja Codemasters hjemmeside ryger bare ind her,
brugerfladen er ok synes jeg " min mening og vi er alle forskellige"
online spil ingen problemer, og min sikkerhed er i top.

Såee jeg ved ikke hvad du har af probs med din pc.

Mvh
Kurt

Fra : anders

Dato : 25-02-06 23:19

Nu var det godt nok toca3`s brugerflade jeg mente, codemasters hjemmeside
kan jeg jo ikke få fat i!!!
hilsen anders
og det er meget mystisk??????

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-02-06 18:54

"anders" <aol@fjerndbmail.dk> wrote in

> Nu var det godt nok toca3`s brugerflade jeg mente, codemasters
> hjemmeside kan jeg jo ikke få fat i!!!
> hilsen anders
> og det er meget mystisk??????

Jeg tror også han mente brugerfladen i spillet - sådan går det
når der ikke bruges så mange punktummer ;)

Codemasters' hjemmeside virker også fint her - både i opera,
firefox og ie.

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Jayne: You know what the chain of command is?