TV-kort ...
Fra : Claus Vitting

Dato : 25-02-06 15:09

Hej NG,

ved godt at denne gruppe er grafikkort, men I grafikkort-eksperter ved
garanteret også noget om mit spørgsmål ...

Jeg lurer gevaldigt på at købe Dell 9150 - se evt
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/dimen_9150?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs

Af en eller anden grund, ser det ikke ud til at den indeholder TV-tuner,
selv om den indeholder Windows Media Center...

Når jeg ser under edbpriser.dk, kan jeg ikke lige overskue, hvilket kort,
der ville være godt at bruge sammen med WMC.

Blot ved jeg at det skal være med dobbelt tuner.

Nogle som har et godt bud på TV-tuner kort ?

På forhånd tak.

Mvh.

Claus

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 25-02-06 18:42

Det ser godt nok underligt ud. Menj et Hauppauge pvr 500mce skulle være godt
har selv et pvr 350 der er kanon.

Fra : Claus Vitting

Dato : 25-02-06 22:22

Hej Jeppe,

det lyder godt - har faktisk også haft Hauppauge for 7 år siden ...

Vil dette kort også understøtte digitalt signal ud til HDReady fladskærms TV
?

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 26-02-06 12:40

Mener ikke det understøtter digital signal der er vidst kommet nogle nye fra
hauppauge.