Quest addon til World of Warcraft, m.m.
Fra : jakob

Dato : 25-02-06 13:18

Hej!
Jeg har et par spørgsmål mht addons til WoW:

Findes der et Addon til WoW som giver et godt overblik over quests når
man er i en gruppe? Altså hvor man kan se hvilke af ens egne quests
den/de andre har, hvilke de har som man ikke selv har, progress for hvor
langt de er med quests, find selv på flere.

Er der nogle "must have" addons til pet control når man spiller hunter?
Jeg tænker især på at det kunne være smart hvis den selv kunne styre
"growl" da den jo fungerer som min "tank" og derfor skal kunne holde
aggro på sig længst muligt.

Andre "must have" addons jeg ikke kan leve uden? Jeg bruger selv Titan
Panel som giver mig de to bjælker i top og bund med info, MapCoords som
er god i forbindelse med Thottbot, Atlas som giver mig maps over
instances, og Monkeyquest som giver mig en permanent oversigt over
quests i højre side af min skærm.

Jeg vil gerne undgå pakkeløsninger som Cosmos dels fordi den har en
masse ting som jeg ikke bruger og dels fordi den skabte problemer og
sløvede systemet under spil, sidst jeg prøvede. (Hvilket er lang tid
siden nu - er der sket store fremskridt?)

Håber at nogen vil hjælpe mig med optimere mit spil

God weekend.

--
Jakob

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 25-02-06 15:45

"jakob" <jtonospam@mail.dk> wrote in message
> Hej!
> Jeg har et par spørgsmål mht addons til WoW:

Hej Jakob

Jeg har selv haft meget glæde af Petfeeder og HunterBar_RangeSwitch.
Petfeeder fodrer automatisk dit pet, hvis det begynder at mugge, og
rangeswitch skifter mellem ranged og meleevåben, alt efter afstand til dit
target.

Mvh. Henrik

Fra : jakob

Dato : 25-02-06 16:32

Henrik Nielsen wrote:

> [...]
> Petfeeder fodrer automatisk dit pet, hvis det begynder at mugge, og
> rangeswitch skifter mellem ranged og meleevåben, alt efter afstand til dit

Hej Henrik - dem vil jeg straks tjekke ud. I mellemtiden har jeg også
fundet "Aspectbar" der tilføjer en lille actionbar med dine aspects. Du
kan så konfigurere den til at skifte til en bestemt actionbar når du
vælger et bestemt aspect. Det ser ud til at virke fint..

--
Jakob

Fra : PerX ...

Dato : 28-02-06 15:57

In article <44004b29$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
jtonospam@mail.dk says...

> [...]
> er god i forbindelse med Thottbot, Atlas som giver mig maps over
> instances, og Monkeyquest som giver mig en permanent oversigt over

Der er et som de kewl nok kalder ICU - Hunteren kan jo tracke
forskellige ting på radaren, ICU gør at du også kan se hvilket level det
du tracker er, og om det er en mob eller spiller.