Kan i hjæpe mig
Fra : Jeppe Skov Svendsen

Dato : 25-02-06 12:36

Hejsa NG

Jeg tror at jeg har dummet mig, jeg har abonneret på star wars galaxies,
også har jeg bare afinstalleret det, men nu kan jeg ikke fra melde mig
(eller ved ikke hvordan man gør).

Er der nogle der kan hjælpe mig, det er ikke så fedt at få trukket 110 kr/md
på ingen ting :S

Svar gerne hurtigst muligt

På for hånd tak

MVH

Jeppe S. Svendsen

Fra : Michael

Dato : 25-02-06 17:57

Kan du ikke gå ud på deres hjemmeside og gå ind under din konto og fra melde
dig der?

Michael Nielsen

Fra : SonofonoS

Dato : 27-02-06 16:42

Gå ind på www.station.com
Tryk på "My account" i den hvide linie øverst til højre på siden.
Log ind, og du skulle nu få vist hvilke spil du har i abonnement.
Vælg spillet og vælg cancel subscription.

Quote fra deres knowledge base:
Divided™, take the following steps:

Go to www.station.com
Click on 'My Account' on the top of the page and login
Next, click on 'My subscriptions'
Then click on the "$ view/edit' icon next to Star Wars Galaxies
On the next page, click on 'Cancel Subscription'

Håber det hjælper dig...

Henrik

Fra : Jeppe Skov Svendsen

Dato : 27-02-06 21:21