Dykning Bulgarien!!
Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 25-02-06 10:14

Hej NG
Jeg skal en tur til Bulgarien til sommer og vil i den forbindelse godt
se om det kan kombineres med noget dykning.
Derfor ønsker jeg lidt nærmere information omkring dykning i
Bulgarien og i Sortehavet i det hele taget.
Er det overhovedet noget at tage der ned for?
Er der nogen der har været der nede eller kan anbefale
dykkersteder(gerne vrag), eller et godt dykkercenter høre jeg gerne
fra jer.

Og hvad med prisniveauet?

vh. Morten Larsen

Fra : Jan Birk

Dato : 25-02-06 11:08

> [...]
> Er der nogen der har været der nede eller kan anbefale
> dykkersteder(gerne vrag), eller et godt dykkercenter høre jeg gerne

Var der i 2003, det kan du læse lidt om her:

http://ringbindet.dk/dyk/bulgaria/index.html

/Jan