Toolbar i siden i Excel
Fra : basso

Dato : 24-02-06 11:30

Hej

Jeg har et simpelt men iriterende problem. Min standard toolbar er
pludselig placeret i højre side, Jeg ved ikke hvordan det er sket, og
jeg ved slet ikke hvordan jeg får den tilbage i toppen af skærmen.

Hjælp!

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 25-02-06 00:24

"basso" <basso@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pludselig placeret i højre side, Jeg ved ikke hvordan det er sket, og jeg
> ved slet ikke hvordan jeg får den tilbage i toppen af skærmen.

Hold din curset over det øverste af værktøjslinien
så den bliver til 4 pile og træk den op på plads
mvh / Bjarne

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 26-02-06 15:14

Bjarne Christensen skriblede:

> Hold din curset over det øverste af værktøjslinien
> så den bliver til 4 pile og træk den op på plads
> mvh / Bjarne

mvh, betyder det at han skal gøre det
*med venstre hånd* :)

--
Lars Fragstrup

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 26-02-06 18:49

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Bjarne Christensen skriblede:

> mvh, betyder det at han skal gøre det
> *med venstre hånd* :)
> --
> Lars Fragstrup

Man kan da heller ikke skjule noget for dig

Bjarne