morgen quiz
Fra : Keldo

Dato : 24-02-06 09:36

her er en lille quiz

fra hvilket spil stammer denne klassiske våben cheat kode "IDKFA"?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-02-06 10:03

Keldo wrote:
> her er en lille quiz
>
> fra hvilket spil stammer denne klassiske våben cheat kode "IDKFA"?

doom

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-02-06 10:04

Mikael Schøler wrote:

> doom
og Heretic og et der hedder The Moon Project.. :) Men koden er nok mest
kendt fra Doom.

Fra : Keldo

Dato : 24-02-06 10:16

hehe, ja det er rigtigt. Tror det er den kode jeg har skrevet mest i mit
liv. Det var dengang et spille kunne binde mig foran skærmen i halve og hele
dage. Those were the days.

Fra : BuFFerz

Dato : 24-02-06 11:01

Keldo skrev:
> hehe, ja det er rigtigt. Tror det er den kode jeg har skrevet mest i mit
> liv. Det var dengang et spille kunne binde mig foran skærmen i halve og hele
> dage. Those were the days.

IDDQD

Fra : Max

Dato : 24-02-06 11:57

Hej

> IDDQD

IDBEHOLDS

Mvh Max

Fra : BuFFerz

Dato : 24-02-06 13:07

Gæt 3 spil:

1:
'black sheep wall'
'operation cwal'
'show me the money'

2:
shift+ F U N D

3:
LIM

Google er snyd :P

Fra : Mikael Schøler

Dato : 24-02-06 13:22

BuFFerz wrote:
> Gæt 3 spil:
>
> 1:
> 'black sheep wall'
> 'operation cwal'
> 'show me the money'
>
> 2:
> shift+ F U N D
>
> 3:
> LIM
>

> Google er snyd :P

hmm

1: warcraft?
2: Simcity?
3: Ingen ide

Fra : BuFFerz

Dato : 25-02-06 14:05

> 1: warcraft?
Det skal jeg ikke kunne sige..
men i hvertfald StarCraft også fra Blizzad

> 2: Simcity?
Ja

> 3: Ingen ide
Lasse H. har ret
Wolfenstein 3D

Fra : Mikael Schøler

Dato : 25-02-06 14:21

BuFFerz wrote:

> Det skal jeg ikke kunne sige..
> men i hvertfald StarCraft også fra Blizzad
Var et rent gæt. Tror ikke Warcraft har de koder..

> Ja
Bingo :)

> Lasse H. har ret
> Wolfenstein 3D

Hm burde jeg kunne huske da jeg har spillet det ret meget..

Men sjov lille quiz :)

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 24-02-06 19:40

> 3: