Ang peugeot speedfight 2 206 WCR
Fra : morten c j

Dato : 24-02-06 06:41

Hej

Jeg er ved at købe ovennævnte scooter men har lige et par spørgsmål ang
startspærre. scooteren har været stjålet og kan nu ikke starte nede ved
batteriet hænger der 5 - 7 små ledninger i forskellige farver er det her
spærreren har siddet eller er det noget andet?

Og hvad gør man hvis startspærren mangler, er det så kun en forhandler
der kan lave det?

og er det ikke rigtigt at der skal være strøm på batteriet før
startspærren slår fra?

MvH Morten C.J.

--
Morten C. Johnsen (PostNr: 6660)
Ved direkte e-mail, skift geden ud med .dk

Fra : Hekto

Dato : 24-02-06 11:52

morten c j presented the following explanation :
> [...]
> kan lave det?
>
> og er det ikke rigtigt at der skal være strøm på batteriet før startspærren

Du skal have en ny startspærre. Hvis stikket er klippet af, skal den
nok til et værksted.

Startspærren slår alt fra, hvis spændingen kommer under 11,5 volt.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : morten c j

Dato : 25-02-06 08:55

Hej

Nede vd batteriet sidder der 5 ledninger (havde muligheden for at se
efter i går aftes) Der er 1 rød, 1 grøn, 1 hvid og 2 gule.
som jeg forstår det er det her der skulle sidde en startspærrer er det
rigtigt?

MvH Morten

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 28-02-06 10:52

Og den koster nok kun 2000 kr.
Jens

Fra : morten c j

Dato : 28-02-06 16:36

Er det en ny startspærre der koster ca 2000 kr ?

Fra : Jens S. Rasmussen

Dato : 02-03-06 08:42

ja det var det, jeg fik af vide, da jeg troede at min var brændt af
nøgler/lås og startspære skal passe sammen