ang. wow
Fra : Peter Holst

Dato : 24-02-06 02:11

Er det en godt alternativ til wow. For de jeg spørger af at jeg synes at
wow er blevet en stor børnehave. På forhånd tak

--
Det spiller ingen rolle, hvem der støtter mig, når jeg har ret.
Hvad jeg behøver, er nogen, som holder med mig, når jeg tager fejl.

John A. MacDonald

Fra : Keldo

Dato : 24-02-06 09:48

DER ER ET DANSK MMRPGUNDER UDVIKLING, TJEK DET DET NYE NR. AF PCPLAYER. Her
er ideen at det handler om politik g ikke krig, måske var det noget

Fra : Michael

Dato : 24-02-06 13:21

Det kan være af Guildwars er noget for dig. www.guildwars.com eller
www.guildwars.dk
..com er den der viser mest om spillet dk er mere en hylest til spillet med
dansk form!'

Michael Nielsen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 24-02-06 14:49

"Peter Holst" <no@no.dk> wrote in message
> Er det en godt alternativ til wow. For de jeg spørger af at jeg synes at
> wow er blevet en stor børnehave. På forhånd tak

Hej Peter

Ja, jeg er tildels enig med dig - men heldigvis vælger man selv, hvem man
vil gå i party/guild med.
WOW er noget lidt for sig selv, i forhold til andre MMOGs. Det er utrolig
let at komme i gang med, men er
samtidig dybt nok til at være langtidsholdbart...

Hvis det skal være let at gå til kan du da prøve Star Wars Galaxies, som
næsten er blevet for simpelt nu. Everquest II er også ganske let at komme i
gang med, og der er mange "voksne" spillere.
Jeg kan også anbefale Dungeons & Dragons Online, som udkommer den 3. marts.
Det adskiller sig ganske meget fra WOW, men er imho ret morsomt. Der er du
dog tvunget til at være holdspiller, da questene er for svære at solo, og
der ikke findes muligheder for solo grinding. (Og ingen tradeskills og PVP!)

Håber du blev lidt klogere,
Mvh. Henrik

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 24-02-06 16:06

"Henrik Nielsen" <prozac@SPAMmachinery.dk> wrote in message

> [...]
> dog tvunget til at være holdspiller, da questene er for svære at solo, og
> der ikke findes muligheder for solo grinding. (Og ingen tradeskills og

Jeg ville måske overveje en anden server i WoW.
RP-servere indeholder generelt langt færre barnlige sjæle.

Ellers kan man ikke sige at der findes et alternativ til WoW.
WoW er simpelthen for velpoleret i forhold til alt andet.

Star Wars Galaxies er efter mere end 2 år online stadig ikke kommet
ud af beta-stadiet, men giver dog meget bedre mulighed for virkeligt at
begrave sig i spillet.

Guild Wars ser velpoleret ud, og er gratis. Til gengæld er det et meget
overfladisk spil.

CoH/CoV er ligeledes ganske overfladisk, men dog med et unikt og ganske
underholdende koncept.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-02-06 18:58

"Thomas Hejl Pilgaard" wrote

> Jeg ville måske overveje en anden server i WoW.
> RP-servere indeholder generelt langt færre barnlige sjæle.

Efter hvad jeg kan forstå så fungerer Thunderhorn nogenlunde fornuftigt
Det er en "normal" server

- Peter