Problem med Siemens Gigaset SL100
Fra : TDN

Dato : 23-02-06 20:40

Jeg har sådan som jeg har været vældig tilfreds med, men inden for de sidste
par uger har visnummer funktionen opført sig underligt. Ca. hver anden gang
virker den ikke og viser enten nogle få cifre af nummeret eller bare externt
opkald. Jeg har checket forbindelsen med en seperat nummerviser og der er
ingen problemer der så det er Gigaset'et er er fejl på.

Basen og sender står et par meter fra hinanden.

Hvad kan problemet være ? Kan det måske hjælpe at nulstille telefonen ved at
tage batteriet fra ?

Nogen bud ?

Mvh
Thomas

Fra : Bent Andersen

Dato : 24-02-06 14:07

Kære Thomas.

Prøv at tage batterierne ud af håndsættet og sæt dem i igen, og
tillige med, kan du du også prøve at slukke og tænde for basen.
Hvis det ikke afhjælper problemet, så kan du evt. prøve at vælge
en 'nulstilling' både for håndsæt og base inde i håndsættets
menu, hvis der er denne mulighed.
Hvis det stadig ikke afhjælper problemet, så skal din telefon på
serviceværksted.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
Homepage: www.cordless.ninja.dk - www.cordless-testing.ninja.dk

Fra : TDN

Dato : 24-02-06 21:04

"Bent Andersen (slet JEB0I)" <non@JEB0Inonmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menu, hvis der er denne mulighed.
> Hvis det stadig ikke afhjælper problemet, så skal din telefon på

Talte med Siemens kundeservice idag og de foreslog af nulstille basen. Det
gøres ved at snuppe strømmen, holde knappen nede, tænde for strømmen slippe
knappen efter præcis 13 sekunder.

Indtil videre har det virket, så jeg håber på det kan gøre det.

Mvh
Thomas

Fra : Bent Andersen

Dato : 25-02-06 15:46

> [...]