Mødeindkaldelse
Fra : Jan Honoré

Dato : 23-02-06 19:42

Hej

Jeg har lavet en ny skabelon til mødeindkaldelse. Er det muligt, at erstatte
den nuværende standard-mødeindkaldelse, således man får den nye
mødeindkaldelse frem, når man klikker på ny mødeindkaldelse ??

Jeg har endnu ikke fundet løsningen, så jeg håber der er nogen der kan
hjælpe

På forhånd tak.

Jan

Fra : jch

Dato : 28-02-06 23:06

Du kan gemme dit dokument som skabelon:

Gem som... | filtype: vælg dokumentskabelon (.doc) | filnavn:brug evt.
samme navn som din tidligere skabelon for at overskrive

Beskrivelsen gælder Word.

Fra : jch

Dato : 22-03-06 22:20

I Word kan du i menuen Funktioner | Indstillinger | Filplaceringer se
hvor dokumentskabeloner gemmes.

Find din skbelonfil (x.dot) fil der, og kopier den til de andre
brugeres tilsvarende mappe til dokumentskabeloner.

mvh
Jørgen

Fra : Goble

Dato : 03-04-06 19:59

Det er kun wordskabelonen. Det er selve mødeíndkaldelsen jeg har ændret i
Outlook - den vil jeg gerne have til at erstatte den mødeindkaldelse som
ligger i forvejen.