Sims 2. Kan ikke bygge huse.
Fra : Colzen

Dato : 23-02-06 15:40

Hejsa.

Kæresten sidder og leger med Sims 2 (uden exp packs), men hun kan ikke få
lov til at bygge huse, vægge, stakitter, swimmingpools osv. Heller ikke da
hun gennemgik toturiallen.

Nogen ideer til hvordan man gør eller hvad der er galt?
Hun kan heller ikke få dem til at dyrke sex, bortset fra en enkelt gang i et
udendørs boblebad, nogen ideer til hvordan det skal gøres?

På forhånd tak.

Colzen

Fra : Frandsen

Dato : 23-02-06 15:56

"Colzen" <colzen@KOENcolzen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun gennemgik toturiallen.
>
> Nogen ideer til hvordan man gør eller hvad der er galt?

Kører den med en NO-CD crack? Den har i hvert fald før hen givet netop de
problemer.

Fra : Colzen

Dato : 23-02-06 19:57

> Kører den med en NO-CD crack? Den har i hvert fald før hen givet netop de
> problemer.

Nej det gør den ikke.

Mvh
Colzen

Fra : Jubii

Dato : 24-02-06 01:02

On Thu, 23 Feb 2006 19:56:59 +0100, "Colzen" <colzen@KOENcolzen.dk> wrote:
in dk.spil.computer

>Nej det gør den ikke.
>
>Mvh
>Colzen

Hvorfor ikke søge her:

http://bbs.thesims2.ea.com/community/bbs/index.php?pid=Community_bbs

Fra : SB

Dato : 26-02-06 20:26

> Nej det gør den ikke.
>
> Mvh
> Colzen

Samme problem kan man få hvis man kører med en backup CD, om det så er der
problemet er

Søren

Fra : Jeppe Skov Svendsen

Dato : 25-02-06 12:39

Det er fordi at det er ulovligt spil!

Fra : Peter T.

Dato : 27-02-06 10:54

Jeppe Skov Svendsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Det er fordi at det er ulovligt spil!

Ikke nødvendigvis. Jeg har selv haft samme problem, men en reinstallation
af spillet fik det til at virke. Og det skulle vel ikke være nødvendigt,
at fortælle, at jeg har en original Sims 2?

Jeg fandt forresten engang et miniimage/noCD på gamecopyworld, som fungerer
fint uden at jeg oplevede problemer med bygning af huse mv..

--
Mvh. Peter T.

Fra : Frandsen

Dato : 28-02-06 09:47

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
fungerer
> fint uden at jeg oplevede problemer med bygning af huse mv..

Jeg kører den også som et virtuelt drev i daemon tools, men det er den
NOCD-crack, der bare erstatter exe-filen, der ikke virker ordentligt (eller,
sådan var det engang)