Kaj Og Andrea - Skal vi lege
Fra : Stefan

Dato : 23-02-06 09:31

Hej

Jeg kan sgu itte få det til at køre på XP, er der nogle der har prøvet det.
(Ke-meias support åbner først kl. 16)

Stefan

Fra : usenet

Dato : 23-02-06 10:26

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kan sgu itte få det til at køre på XP, er der nogle der har prøvet
> det. (Ke-meias support åbner først kl. 16)
>
> Stefan

Du skal nok vælge og køre det som W98.
Højreklik på spillets start icon, vælg egenskaber og derefter
kompabilitetsmode.

/Dan

Fra : Stefan

Dato : 23-02-06 12:24

Hej Dan

Kompabilitet til 95/98 etc. med 256 farver, 480x640 etc er prøvet. Den
kommer med en Interal Error E000011.

Stef