WOW bedste class ?
Fra : Stefan Jensen

Dato : 23-02-06 08:52

Hvilken clas har det lettest i wow
Jeg har prøvet Følgene:
Priest
Warrior
Paladin

Jeg synes især det bliver svært efter ca. lvl 18

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-02-06 09:41

"Stefan Jensen" <beowulfdk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Warrior
> Paladin
>
> Jeg synes især det bliver svært efter ca. lvl 18

Hej Stefan

Når du siger "lettest", mener du så den nemmeste at spille solo med? I så
fald vil jeg anbefale en hunter, eller måske en rogue. Dem har jeg
ihvertfald haft megen fornøjelse af i solo-spil, og de er simpelthen bare
SJOVE at spille =) Jeg vil dog advare om, at hvis du synes det er svært at
spille Warrior, vil de fleste andre classes føles MEGET svære.

Mvh. Henrik

Fra : SonofonoS

Dato : 23-02-06 10:17

Hej Stefan.

Jeg har spillet WoW i snart et år. Jeg synes ikke rigtig at man kan
sige at en class er nemmere at spille frem for en anden. Alle har
styrker og svaghedder, og de skal alle spilles på forskellige måder.
Som mage f.eks. så hjælper det ikke at vælte alene ind i 2-3 monstre
- det dør man af. Som warrior kan det lade sig gøre, men det kommer
igen an på hvilke monstre det er. Er det 3 caster type, så vil jeg
gætte på at selv en warrior får problemer.
Prøv dig lidt frem og læs evt. nogle guides om hvordan de forskellige
klasser skal spilles.

SonofonoS

Fra : Ulrik

Dato : 19-04-06 20:44

Den der owner/klare sig bedst alen er helt klart paladiner. hvis de har
næsten ingen liv så laver de bare skjold/lay on hands (fullheal - 60min
cooldown). hvis de bare har mistet meget i liv healer de bare.... De har
også aura som de kan få hjælp af:) Paladiner kan ihvert fald saktens klare
3-4 monstre (på ens egen level non-elite {eller 1 elite}).

Fra : Niels

Dato : 07-03-06 23:09

Druids har flest strenge at spille på og så bliver de stærkere efter lvl 20
når man får catform.

rouges gør det bagfra - mages gør det på afstand ..... Druids gør det på
alle 4

mvh
Niels