HL2 og stream konto
Fra : Benny

Dato : 23-02-06 01:18

Jeg fik lyst til at spille HL2 og satte det i computeren. Nå, men det
startede ikke og der kom en boks op på skærmen med info fra stream. jeg
kunne se at HL2 var"preloaded"

Da jeg prøvede at starte spillet, så skete der intet. jeg prøvede så at
aktivere spillet igen ved at skrive min cd-key.

Jeg fik denne besked. "denne nøgle er en kopi".!! (på engelsk) Jeg er den
eneste ejer af spillet. jeg har selv købt det og det har ikke været
installeret på andre maskiner. jeg har gennemført spillet 2 gange.

Hvordan får jeg gang i spillet ?? Hjæææææææææææææælp mig

På forhånd tak
Benny

Fra : BuFFerz

Dato : 23-02-06 02:24

Du skal logge på den steamkonto hvor HL2 er installeret...
hvis du da her flere steam kontoer.

/Buff'

Fra : Benny

Dato : 23-02-06 03:31

> Du skal logge på den steamkonto hvor HL2 er installeret...
> hvis du da her flere steam kontoer.
>
> /Buff'
Jeg har kun en konto og har brugt den sidste gang jeg spillede HL2. det var
før stream blev opdateret til nuværende udsende
Benny

Fra : Jubii

Dato : 23-02-06 11:00

On Thu, 23 Feb 2006 03:31:28 +0100, "Benny" <benny333@email.fjerndetteord.dk>
wrote:
in dk.spil.computer

>Jeg har kun en konto og har brugt den sidste gang jeg spillede HL2. det var
>før stream blev opdateret til nuværende udsende
>Benny

Der menes vel at du skal logge på steam før du starter spillet, som vist nok
skal startes fra steam menu.
Ellers har jeg set et sted at der findes en patch som gør at der ikke skal
startes fra steam.

Jeg har selv HL2 downloaded via steam, så ingen cd/dvd problemer.

Fra : Michael Friis

Dato : 23-02-06 11:34

> Hvordan får jeg gang i spillet ?? Hjæææææææææææææælp mig
>
> På forhånd tak
> Benny

Du skal kunne huske din steam konto og password.
Evt. kan man få sendt password, hvis du kan huske den email, du brugte til
oprettelsen af kontoen.
HL2 er "låst" til én steam-konto, og kan ikke flyttes.
Se evt. her:
http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=m76dgT*h&p_lva=&p_li=&p_page=1&p_cv=2.72&p_pv=1.3%3B2.u0&p_prods=3&p_cats=19%2C72&p_hidden_prods=&prod_lvl1=3&cat_lvl1=19&cat_lvl2=72&p_search_text=&p_new_search=1&p_search_type=answers.search_nl

Fra : Benny

Dato : 23-02-06 22:49

> [...]
> http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=m76dgT*h&p_lva=&p_li=&p_page=1&p_cv=2.72&p_pv=1.3%3B2.u0&p_prods=3&p_cats=19%2C72&p_hidden_prods=&prod_lvl1=3&cat_lvl1=19&cat_lvl2=72&p_search_text=&p_new_search=1&p_search_type=answers.search_nl

Jeg må have haft en anden konto, men er ikke hel sikker. Kan jeg spore min
"gamle" konto via en e-mail?
Benny

Fra : Michael Friis

Dato : 24-02-06 01:22

> Jeg må have haft en anden konto, men er ikke hel sikker. Kan jeg spore min
> "gamle" konto via en e-mail?
> Benny

Kun hvis den email-adresse du brugte til at oprette kontoen, er en "rigtig"
adresse. Altså en du har adgang til.
Så starter du Steam op, klik på "Retrive a lost password" og følg guiden.

Ellers kan du skrive til Valve her:
http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/ask.php?p_sid=VAOMfW*h&p_lva=5&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NDAmcF9wcm9kcz0zJnBfY2F0cz0xOSw3MiZwX3B2PTEuMzsyLnUwJnBfY3Y9Mi43MiZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0xJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9bG9zdCBsb2dpbg**&p_srch=1

De har hjulpet mig før, med en mistet kode. Regn med et par dages svar tid.

Fra : Benny

Dato : 24-02-06 03:26

"Michael Friis" <MichaelFriis34@FJERNMIGhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De har hjulpet mig før, med en mistet kode. Regn med et par dages svar

Du fik mig ind på den rigtige vej. Du fik mig til at kikke i min mappe med
snyd til alle mine spil. Der lå en anden konto. og den virker
Tak for hjælpen. Det er tilladt at sende mig et spark i rumpettet, for denne
"forglemmelse"
Benny

Fra : Michael Friis

Dato : 24-02-06 16:28

> [...]
> snyd til alle mine spil. Der lå en anden konto. og den virker
> Tak for hjælpen. Det er tilladt at sende mig et spark i rumpettet, for

Godt nok
Jeg tror ikke du behøver et spark. Du glemmer sikkert ikke dette lige med
det samme