cd drev hastighed
Fra : Tony

Dato : 22-02-06 14:56

hej

Når jeg sætter et spil i , pisker det rundt med fulde omdrejninger.
Hvordan kan jeg sætte hastigheden ned ?
Samtidig kan jeg heller ikke delete saved games

Jeg kører winxp sp2 IP M735 1.70 ghz
Intel Extreme graphics 2 integrated in intel 855 chipset
60 gb HD 512 MB DDR

MVH
Tony

Fra : Bruno

Dato : 22-02-06 16:02

Tony wrote:
> hej
>
> Når jeg sætter et spil i , pisker det rundt med fulde omdrejninger.
> Hvordan kan jeg sætte hastigheden ned ?

Det kommer an på drevet, spørg i dk.edb.hardware.et-eller-andet

> Samtidig kan jeg heller ikke delete saved games

Hvorfor ikke? Hvad sker der? Hvilket spil?

Mvh

Bruno

Fra : Tony

Dato : 22-02-06 16:24

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Det kommer an på drevet, spørg i dk.edb.hardware.et-eller-andet

Jeg prøver der. Tak

> Hvorfor ikke? Hvad sker der? Hvilket spil?

Mine hitman og medal of honor spil.
I medal of honor kan jeg ikke komme videre, efter en bestemt bane jeg er
færdig med, jeg bliver sendt tilbage til hvor jeg kom fra. Jeg kan heller
ikke save game.
Meget mystisk

Tony

Fra : preben nielsen

Dato : 22-02-06 17:25

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Mine hitman og medal of honor spil.
> I medal of honor kan jeg ikke komme videre, efter en bestemt
> bane jeg er færdig med, jeg bliver sendt tilbage til hvor jeg
> kom fra. Jeg kan heller ikke save game.

Hvis ikke du kan Save hvordan kan du så have have problemer med at
slette det du har Saved ?

Du omtaler vel ikke filer liggende på CD sigden du blander disse 2
spørgsmål sammen ???

> Meget mystisk

Ja, du taler lidt i tåger...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Tony

Dato : 22-02-06 17:42

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det du har Saved ?
>
> Du omtaler vel ikke filer liggende på CD sigden du blander disse 2

Det er muligt.

Jeg har kørt spillet igennem før uden problemer.
Så har jeg startet nogle baner op fra de filer som ligger på cden.
Jeg når så en bane hvor der står quick save, derfra kommer jeg ikke videre.
Selv om jeg kører en anden bane fra cden kan jeg ikke save mere.
Prøver jeg at delete en tilfældig bane, springer den hele tiden frem til den

Fra : preben nielsen

Dato : 22-02-06 19:20

> [...]
> Prøver jeg at delete en tilfældig bane, springer den hele tiden
> frem til den bane, hvor der står quick save.

Når du kopierer en fil fra en CD vil den derefter være markeret
som skrivebeskyttet

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Tony

Dato : 22-02-06 20:14

> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> Når du kopierer en fil fra en CD vil den derefter være markeret som
> skrivebeskyttet

Der står ikke noget flueben ved skrivebeskyttet

Hvad skal jeg gøre for at kunne delete alle banerne, og starte forfra. jeg
har prøvet at af & instal. men det bliver det samme igen

Tony

Fra : Poul Andersen

Dato : 23-02-06 09:00

> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal jeg gøre for at kunne delete alle banerne, og starte forfra. jeg
> har prøvet at af & instal. men det bliver det samme igen

Format C: ?

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse