Hvilket grafikkort kan anbefales?
Fra : carsten

Dato : 22-02-06 12:50

Til omkring 600 kr.
Skal bruges til spil.

--
Se min hjemmeside: www.supertipsligaen.dk
En tipsliga med divisioner, hvor der kæmpes om point.
Op og nedrykning efter hver sæson (1 sæson varer 6 uger)
Det er gratis deltage !!!

Fra : Qrt Winding

Dato : 22-02-06 18:10

"carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> Til omkring 600 kr.
> Skal bruges til spil.

Tja, hvis det er til syv-kabalen kan alt bruges
f.eks. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=146332
til omkring 250,-

Hvis det er til BattleField 2 kræves der lidt mere
F.eks. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=178325
til omkring 5600,-

Helt seriøst, jeg tror du skal komme med lidt flere informationer,
hvis du forventer et bedre svar. Såsom prisleje, hvilke spil,
nuværende system og egne krav.

MVH
Qrt

Fra : Qrt Winding

Dato : 23-02-06 09:36

"Qrt Winding" <l_black_shadow_l@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse

beklager forrige post, jeg overså din pris. Dog vil
det stadig være afgørende hvilke spil, der forventes
afviklet og lidt om, hvilken maskine det er til.

MVH
Qrt