Word viser ikke mine billeder
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 00:31

Hej NQ
Min word 2003 er pludselig begyndt at opføre sig underligt.
Når jeg kopierer billeder ind, laver en indholdsfortegnelse, indsætter et
link til en hjemmeside, så viser Word nu kun koder, som f.eks. {hyperlink \l
"Bund"}
Hvad pokker er der sket ?
/J

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 08:19

Hej

Prøv at stil dig i hyperlinket og tryk på <shift>+<F9>

MJ

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 09:24

<Mike Johnson> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Prøv at stil dig i hyperlinket og tryk på <shift>+<F9>
>
> MJ

Hehe...TAK
Men hvordan deaktiverer jeg dette. Word gør det samme ved alle dokumenter!
Vil bare gerne tilbage til gode gamle Word.....
/J

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 10:17

Er det noget som den pludselig er begyndt på ?

Ellers prøv at checke om det ikke er noget som den arver fra
normal.dot filen. Fx. åben normal.dot filen og check hvordan
hyperlinks bliver vist. Hvis det bliver vist forkert, så nup
<shift>+<F9> så den ser rigtig ud og dernæst gemme filen.

MJ

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-02-06 18:13

Den 22 feb 2006 skrev John D i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Men hvordan deaktiverer jeg dette. Word gør det samme ved alle
> dokumenter! Vil bare gerne tilbage til gode gamle Word.....

Shift + F9 er for det enkelte felt
Alt + F9 skifter visning for alle dokumenter

Lars Klintholm