Job søges for sommerferien...
Fra : Peter Perlsø

Dato : 14-06-01 10:59

Hej alle,

grundet lavvande i kassen og et ønske om ikke at falde hen ville jeg
høre om der er nogen der kender nogen firmaer i Nordsjælland, som har
Mac-installationer, hvor der skal udføres arbejde.

Jeg har omfattende erfaring med opsætning og vedligeholdelse af Mac'er
og større programpakker (fx. Adobe Photoshop, Filemaker, MS Office osv).

Jeg kan tiltræde øjeblikkeligt, og frem til slutningen af August.

Henvendelser: 51 92 39 81

På forhånd tak..

--
- Peter
http://haxor.dk - Mac news portal

Fra : Kell Christensen

Dato : 15-06-01 17:15

Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har omfattende erfaring med opsætning og vedligeholdelse af Mac'er
> og større programpakker (fx. Adobe Photoshop, Filemaker, MS Office osv).

Har De kendskab til MacWrite II ?

> Jeg kan tiltræde øjeblikkeligt, og frem til slutningen af August.
>
> Henvendelser: 51 92 39 81
>
> På forhånd tak..

Jeg ønsker dig god sommer med kanonindtjening.

Kell

Fra : Peter Perlsø

Dato : 16-06-01 08:38

Kell Christensen <kell@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Har De kendskab til MacWrite II ?

Det var det første tekstbehandligsprogram jeg nogensinde brugte! :)

Og du må gerne sige Du til mig. :)

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 17-06-01 14:52

Peter Perlsø <mimas@pobox.com> wrote:

> Det var det første tekstbehandligsprogram jeg nogensinde brugte! :)

Også her

> Og du må gerne sige Du til mig. :)

Hør, hvor er dine manére, det er jo ikke sikkert, at det gælder den
anden vej rundt. Ellers held og lykke med det.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Peter Perlsø

Dato : 17-06-01 16:21

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Også her

High 5! :)

> Hør, hvor er dine manére, det er jo ikke sikkert, at det gælder den
> anden vej rundt. Ellers held og lykke med det.

Well, det lader ikke til at der er mange frie mac-jobs... jeg tror jeg
lægger kræfterne i hos den lokale Fredgaard.