CM4
Fra : G. Madsen

Dato : 21-02-06 19:10

Hej NG!

Ved en oprydning finder jeg det gode gamle CM4 og nostalgien blomstrer mens
installeringen kører - MEN da jeg dobbeltklikker ikonet efter endt
installation får jeg følgende meddelelse:
"Wrong disk inserted" med mulighederne "Forsøg igen" eller "Annuller"

Hvad er nu det? Jeg kan godt huske at jeg gjorde noget med en fil dengang
jeg fik spillet - men er der nogle der kan hjælpe mig med en løsning?

(Som I sikkert har kunnet fornemme er dette gamle spil en kopi, da
originalen ikke burde give problemer! Nogle der stadig kan/vil hjælpe?)

På forhånd tak.

Madsen

Fra : Thomas Hansen

Dato : 21-02-06 22:38

On Tue, 21 Feb 2006 19:10:19 +0100, G. Madsen <gert.madsen@privat.tele.dk>
wrote:

> [...]
>
> (Som I sikkert har kunnet fornemme er dette gamle spil en kopi, da
> originalen ikke burde give problemer! Nogle der stadig kan/vil hjælpe?)

Hej
Prøv at se på cden om der ikke er et dir som hedder noget med crack. Med
en fixed exe fil. Så overskriver du den originale exe fil med den crackede.
Ellers må du finde en nocd patch på nettet. F.eks. megagames.com eller
gamecopyworld.com

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Kasper Aae

Dato : 21-02-06 23:04

> [...]

>(Som I sikkert har kunnet fornemme er dette gamle spil en kopi, da
>originalen ikke burde give problemer! Nogle der stadig kan/vil hjælpe?)

Gør dig selv en tjeneste og få fat i Football Manager 2006 i stedet.
Det vil du ikke fortryde.

--
Kasper Aae