Regler i Outlook 2003
Fra : JS

Dato : 21-02-06 10:49

Hejsa

Når jeg laver en regel i Outlook 2003 har jeg et lille problem.
Jeg har 3 forskellige email-adresser jeg tjekker i mit Outlook, når der få
f.eks. kommer en mail til en af adresserne, så vil jeg gerne have, at hvis
den er fra en bestemt person, så flyttes mailen til en undermappe der hedder
personens navn.

Det kan jeg også godt få til at spille, men mailen kommer i hovedbakken og
så også i undermappen - vil ikke have den begge steder men at den ryger
direkte i undermappen og altså forsvinder fra hovedmappen - hvis i kan
forstå hvad jeg mener.

Hvad gør jeg forkert hvad skal jeg evt. ændre i mine regler....

Jan

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-02-06 11:20

Den 21-02-06 10.48 skrev JS følgende:

> Hvad gør jeg forkert hvad skal jeg evt. ændre i mine regler....

Ja, i stedet for at den bliver kopieret til den ønskede mappe, skal de
flyttes til den ønskede mappe. Du kan evt. finde hjælp til
meddelelsesregler på nedenstående link. Det er ganske vist en guide til
Outlook Express, men der er vist ikke den helt store forskel.

http://kimludvigsen.dk/tips-internet-oefiltre-trin.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs