Hvor finder man icons
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 21-02-06 10:39

Er der nogen, der ved hvor man kan finde nogle icon,, som man frit kan bruge
i sine knapper. Det er jo lettere end selv at tegne dem.

Mvh Kurt

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 21-02-06 11:00

"Kurt Guldbæk" <kurt@guldbaek.net> wrote in message
> Er der nogen, der ved hvor man kan finde nogle icon,, som man frit kan
> bruge i sine knapper. Det er jo lettere end selv at tegne dem.

Kunne google ikke finde nogen til dig?

Fra : Kurt G

Dato : 21-02-06 22:56

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> "Kurt Guldbæk" <kurt@guldbaek.net> wrote in message
>
> Kunne google ikke finde nogen til dig?

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke tænkte på Google.
Jeg troede, at der måske var nogle specielle sider, hvor Delphi-folk med
forkærlighed hentede icons.

Hvor finder man forresten de icons, som Delphi selv anvender? (D5)

Mvh Kurt