eksporterer mailadresse til kommasepareret~
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 20-02-06 18:36

Hejsa,

Vi har udsendt 2500 nyhedsbreve på baggrund af nogle ret så gamle
mail-lister. Omkring 600 er kommet retur med ukendt modtageradresse.

Findes der en smart måde at trække alle mailadresserne ud af Outlook2000?

ras

Fra : Max

Dato : 21-02-06 09:24

Hej rasmus

> Vi har udsendt 2500 nyhedsbreve på baggrund af nogle ret så gamle
> mail-lister. Omkring 600 er kommet retur med ukendt modtageradresse.

Hvis du har mere styr på dine mail-lister, så pas på du ikke
ryger i en sag om spam.

Mvh Max

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-02-06 16:47

> Hvis du har mere styr på dine mail-lister, så pas på du ikke
> ryger i en sag om spam.

- der mangler vist et "ikke" i din sætning. Men en spam-sag er der næppe
nogen mulighed for at vi ryger ind i. Vi har sendt efter listerne i et par
år men nu er jeg bare træt af at få 600 mails retur fordi adressen ikke
findes mere ...

ras

Fra : Max

Dato : 22-02-06 08:44

Hej rasmus

> [...]
> næppe nogen mulighed for at vi ryger ind i. Vi har sendt efter
> listerne i et par år men nu er jeg bare træt af at få 600 mails retur

Jeg ved nu ikke rigtig, hvis du ikke har styr på om adresserne
findes, hvordan har du så styr på om det er de rigtige der modtager
dit nyhedsbrev ?

Men hvis du bruger en distributionsliste i Outlook, ja så kan du "Gemme
som" den som rtf eller txt fil.

Men hvis du vil se alle mailadresser i Outlook, ja så kan du bruge
kommandoen i "Filer" der hedder "Importere eller eksportere" og
gemme dine mailadresser i en kommesepareret fil.

Mvh Max

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 22-02-06 12:08

> Jeg ved nu ikke rigtig, hvis du ikke har styr på om adresserne
> findes, hvordan har du så styr på om det er de rigtige der modtager
> dit nyhedsbrev ?

- altså når et domæne nedlægges eller en kommune laver ny it-infrastruktur
får jeg nyhedsbrevet retur. Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med at jeg
ikke har styr på modtagerne.

> Men hvis du bruger en distributionsliste i Outlook, ja så kan du "Gemme
> som" den som rtf eller txt fil.

- sendes via et nyhedsbrevsmodul på vores hjemmeside ...

ras