Kryptering
Fra : Kasper Ekelund

Dato : 14-06-01 10:16

Hej

Er der nogle der kan fortælle mig hvordan man krypterer/dekrypterer en
tekststreng?

--
Venlig Hilsen
Kasper Ekelund

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 14-06-01 10:35

hej der.....

det komer an paa hvor sikker / ulæselig du vil ha din string ......
hvis det skal være nemt, kan du jo bare XOR en anden string over din data
string........

ellers er der en masse komponenter der kan , torry har en masse,
og hvis det skal være rigtig godt, saa kik lige her
http://ace.ulyssis.org/~triade/GInt/gint.html

reg
Finn Bindeballe
FinnB@post6.tele.dk

Fra : Kasper Ekelund

Dato : 14-06-01 14:51

Det er ligsom om at det link du sendte var en fuser!
Hvor kan man ellers finde det der Torry?

Fra : Thomas P

Dato : 14-06-01 15:30

http://www.torry.net !

--