Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Grafikkort til Aspire 1356LMi
Fra : Lennart Hansen

Dato : 20-02-06 08:54

Hej

Er der en kær sjæl der kan fortælle om det er muligt at købe et selvstændigt
grafikkort til ovennævnte bærebar PC ?

Jeg har set at samme model sælges i Norge med et ATI-kort.

Grafikkortet der sidder i, er vist et S3-kort og det kniber med at køre
nogle spil.

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 09:50

"Lennart Hansen" <lennart@gta.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der en kær sjæl der kan fortælle om det er muligt at købe et
> selvstændigt grafikkort til ovennævnte bærebar PC ?
> Jeg har set at samme model sælges i Norge med et ATI-kort.

Når du siger model, mener du så samme modelnumme (1356) eller samme
"indpakning"/kabinet?

Fra : Lennart Hansen

Dato : 20-02-06 13:38

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaardATgmail.com> skrev i en meddelelse
> Når du siger model, mener du så samme modelnumme (1356) eller samme
> "indpakning"/kabinet?

Den model med ATI-kortet, har et andet modelnr. 1356LMi-ATI (hedder det
vist).
Så mit spørgsmål gik på om det kan lade sig gøre at indsætte/udskifte til et
bedre grafikkort end det der er leveret med 1356LMi (købt i Føtex og Bilka).

Fra : Vidar Hansen

Dato : 30-03-06 13:46

"Lennart Hansen" <lennart@gta.dk> wrote in message

> [...]
> et
> bedre grafikkort end det der er leveret med 1356LMi (købt i Føtex og

Har selv en Acer Aspire 1356LC, ble standard levert med S3 Savage 8
integrert grafikkort og 64 mb delt minne, kan erstatte S3 kortet med ATI
Radeon 9200 Mobile eller ATI Radeon 9700 Mobile (ganske lik 9600 Mobile).
Begge ATI kortene har 64 mb ram

Valgte ATI 9700 selv, svært fornøyd med ytelse i Windows og spill.

Har PDF fil som beskriver hvordan bytte grafikkort fra S3 til ATI. Ta
kontakt hvis dette er intresant.

Vidar
vhansATonline.no