Figurer ved at tegne fra punkt til punkt?
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 19-02-06 22:09

Hvor (gerne på internettet) finder man...

Ja, hvad hedder de der tegninger, man ofte finder på børnesider i avisen? Et
antal punkter fra 1-25 (fx.) skal forbindes med en streg, hvorefter barnet
kan glæde sig over enelleranden kendt figur.

Det er i forbindelse med at lære linealen at kende, men alle referencer til
tegninger modtages med kyshånd.

Det fædrende ophav kan slet ikke følge med ungens lyst til læring.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Nuser

Dato : 20-02-06 16:48

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

Disse tegninger er bl.a. kendt som dot to dot. Prøv at tage et kig på dette
link http://www.lizardpoint.com/fun/java/dinodots/dino1.html

Hilsen Nuser

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-02-06 19:00

"nilfri (4000)" <SeSignaturForMailadresse@pq.dk> wrote in message
> [...]
til
> tegninger modtages med kyshånd.
>
> Det fædrende ophav kan slet ikke følge med ungens lyst til læring.

Hej Finn.

Her er lidt guf til 'bærnet'.
Jeg fandt dem ved at google efter "point to point" og "point á point".

http://www.atelier-duotang.com/enfants/point_a_point/point_a_point.php?page=1

http://www3.sympatico.ca/manon.rene/point/chiffre/chiffre.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK