kan ikke eksportere mails og aftaler (outl~
Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 19-02-06 22:06

Hej NG

Jeg får ny PC i morgen, og derfor er jeg ved at klargøre den gamle til
overgangen til en tilværelse som børnecomputor.

Jeg forsøger at gemme alle mine mails, kalenderaftaler og kontaktpersoner.

når jeg forsøger at eksportere via dialogboksene i outlook, så kommer der en
meddelelse om at der ikke er adgang til den fil jeg eksporterer til, og når
jeg så sletter den så kommer outlook og siger at den ikke kan finde den.

Nu har jeg bøvlet med det hele weekenden og gider ikke mere.

kan jeg ikke bare tage filerne som outlook bruger og kopiere dem??

i så fald hvad hedder de og hvad er stien til dem??

Peter

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 22:32

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>

> i så fald hvad hedder de og hvad er stien til dem??
>
> Peter
Du kan gemme filen Outlook.PST
Kig efter den et af de to steder
C:\Documents and Settings\-dit navn-\Application Data\Microsoft\outlook
C:\Documents and Settings\-dit navn-\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\outlook
Så kan du importere den i outlook på din nye pc
venlig hilsen / Bjarne