Photodraw 2000
Fra : Bente Jepsen

Dato : 19-02-06 20:36

Hej.

Jeg har været ved at installere Photodraw 2000 på min mands nye PC, med XP
SP2. Og får en fejl i åbningen. (kan slet ikke åbnes)
Jeg har forsøgt mig med at slå Windows firewall og antivirus fra, ligemeget
hjalp det. (efter at have slettet og lavet systemgendannelse fra før 1.
installation).

Jeg har været ved at lede på Microsofts download-sider efter en opdatering,
da det må være SP2 der gør forskellen, for den kan godt køre på XP uden SP2.

Er der nogen her der har haft samme problem og evt. kender en opdatering der
kan løse problemet, da han vil være ked af ikke at kunne bruge programmet
mere.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Bente Jepsen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 19-02-06 21:13

Bente Jepsen skrev:

> Er der nogen her der har haft samme problem og evt. kender en opdatering der
> kan løse problemet, da han vil være ked af ikke at kunne bruge programmet
> mere.

Jeg har et forslag (ved ikke om det dur): Højreklik på programikonet
og vælg Egenskaber. I boksen der kommer frem, vælger du fanebladet
Kompabilitet. Sæt 'V' i: Kør dette program i kompabilitetstilstand
for: Vælg Windows 98/Windows Me.

Jeg ved som sagt ikke, om det hjælper, men der sker ikke noget ved
at prøve

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Bente Jepsen

Dato : 20-02-06 16:42

Det var et godt forslag og jeg troede faktisk også på det, men desværre

Ellers nogen med gode ideer

Med venlig hilsen
Bente Jepsen