cintizen promaster
Fra : Ø-boen

Dato : 19-02-06 20:30

jeg mangler en manual til et cintizen promaster. uret er ca 4år
gammelt. jeg har kun nogle
nr som er...... 5810-f 80022 og under logoet er nr. 480026 . har ikke
meget forstand på
uret.. så jeg håber på hjælp.. Hilsen Ø-Boen

Fra : Poul Olesen

Dato : 20-02-06 10:23

Jeg ved ikke helt om det er magen til mit ur. En hurtig vejledning:

Øverste højre knap skifter mellem ur, sekunder og dato
Nederste venstre knap skifter mellem ur, alarm og stopur

Dykkermode: hold nederste venstre knap inde i 2 sekunder
Øverste højre knap skifter mellem dyk log nr., dato, kl., dybde, absolut
dykkertid.
Nederste venstre knap skifter mellem log nr., der er 4 på mit + dybde
alarm + dykkertid alarm
Øverste venstre knap går direkte i divemode - uret går selv i divemode
når det kommer lidt ned i vandet. Man kan skifte mellem dybde og tid ved
at trykke på øverste højre knap under dyk (man må ikke bruge de andre).
Ud af dykkermode: hold nederste venstre knap inde i 2 sekunder.

Du indstiller digitaluret ved at holde øverste venstre knap inde i 2
sekunder.

Med venlig hilsen
Poul

Fra : clausm

Dato : 22-02-06 16:33

Hej Ø-bo

Prøv dette link:
http://www.citizenwatch.com/CUK/English/settingsresults.asp?caliber=5810

Det burde være en manual til dit ProMaster ur.

Hilsen
Claus

Fra : Ø-boen

Dato : 22-02-06 21:20

Fra : Ø-boen

Dato : 22-02-06 21:22

Mange Tak for linket. det var det rigtige ur. Jeg har brugt lang tid
på det ur. Tak

Fra : Ø-boen

Dato : 22-02-06 21:25

Mange Tak. Det var det rigtige ur. Jeg har brugt lang tid på det ur.
Tak igen