For stor fil
Fra : Ole John Hansen

Dato : 14-06-01 10:02

Hej igen NG.
Hvad skulle sådan en som jeg gøre uden jer ?

Jeg forsøger at bruge Package & Deployment Wizard til formidling af mit
program, det går fint når jeg kører det ind på min maskine, men når jeg vil
havde det ud på disketter, så er CAP-filen for stor, hvorledes får jeg
systemet til at lægge det hele ned på 2 disketter.

Spørgsmål 2: Er der nogen her der kender et sted, hvor man kan få
fjernudnervisning i VBA ?

M.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Sony

Dato : 14-06-01 11:28

Du skal bare vælge 'Multiple Cabs' under når du kommer til 'Cab option'.

Sony

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 15-06-01 20:02

Spørgsmål 2