MOHS
Fra : Hagar

Dato : 19-02-06 15:31

Hej i gruppen

Er der nogen der har en ide til hvorfor jeg har voldsomme problemer med
Spearhead når nogen bruger maskingeværet, og kun det, altså det man kan
finde som står på fødder ?
Alt andet virker fint, bare ikke når der skydes med maskingeværet. Jeg har
opdateret spillet med den sidste patch, og lyd-driveren er også up to date.
Det samme sker ikke i Breaketrough, der kører det fint. og det undre mig
noget.

Hagar

Fra : Jan Larsen

Dato : 19-02-06 16:14

> [...]
> opdateret spillet med den sidste patch, og lyd-driveren er også up to
> date. Det samme sker ikke i Breaketrough, der kører det fint. og det undre

'
Jeg tror det er dit lydkort som bruger så mange resourser når det stationære
maskingevær bruges, der er mange som har problemer med dette.

Jan.

Fra : Hagar

Dato : 19-02-06 16:52

"Jan Larsen" <jan.larsen@pc.dk> skrev i en meddelelse

> '
> Jeg tror det er dit lydkort som bruger så mange resourser når det
> stationære maskingevær bruges, der er mange som har problemer med dette.
>
> Jan.

Jeg har samme mistanke, men er det så en "bug" i spillet der gør at mit
lydkort ikke kan følge med, for jeg oplever jo ikke det samme i andre spil,
heller ikke i breaketrough ?
Det er bare lidt noget bøvl, for hvis jeg vil ind og spille, så er der nogle
der ser jeg spiller med Breaketrough på en Spearhead server, og så bliver
jeg smidt af, selv om jeg ikke forstår det heller

Hagar

Fra : Colzen

Dato : 20-02-06 21:10

> [...]
> der ser jeg spiller med Breaketrough på en Spearhead server, og så bliver
> jeg smidt af, selv om jeg ikke forstår det heller

Der kan jeg måske så hjælpe dig lidt. Jeg ved at |PbK| (Pink Banana Klan)
smider alle af der ikke kører med version 2.15 på deres servere. Grunden er
vist nok at der er kommet nye skins osv med i Breakthrouhg, uden dog at være
helt sikker. Jeg ved ikke om andre servere også smider folk af for at bruge
Breakthrough.

Mvh
Colzen

Fra : Hagar

Dato : 20-02-06 22:55

"Colzen" <colzen@KOENcolzen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> være helt sikker. Jeg ved ikke om andre servere også smider folk af for at

Det er nu ikke dem der smider mig af, jeg tror ikke jeg har været på den
server, jeg husker ikke hvad de andre hedder. Jeg spiller gladelig på andre
servere, og det gør ikke den noget at jeg bruger et andet spil end det deres
server er sat op til. De kan ikke se eller mærke forskel på det. Nå, det er
også lige meget, der er masser af steder at "lege".

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 25-02-06 01:23

> [...]
>helt sikker. Jeg ved ikke om andre servere også smider folk af for at bruge

Jeg er ikke røget af på nogen server endnu, helle ikke hos PBK, og jeg
kører med BT, jeg ejer ikke andet end MohAA og MohBT, så det er lidt
groft at smide folk af hvis man ikke har andet.

Ifølge PBK skyldes det at de mener at skin i BT er sværere at skyde
helth ned end i SH, men det gør ingen forskel for mig hvilken server
jeg er på, så er det nogenlunde ens resultat hver gang, og det er i
den bedre ende, hvis man da ellers ikke lige løber ind i en GM'er, så
skal man være mere end heldig bare for at se dem inden man dør.

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-02-06 11:14

TommyF wrote:
> den bedre ende, hvis man da ellers ikke lige løber ind i en GM'er, så
> skal man være mere end heldig bare for at se dem inden man dør.

GM'er?

Fra : TommyF

Dato : 26-02-06 20:16

GrandMasters....