Login/Logon komponent
Fra : lap[4800]

Dato : 19-02-06 09:18

Findes der en login/logon komponent, som "erstatter" det skrevne med prikker
eller stjerner? Bruger D4.

På forhånd tak!

Mvh. Flozzy

Fra : PØLLE

Dato : 19-02-06 09:46

| Findes der en login/logon komponent, som "erstatter" det skrevne med
prikker
| eller stjerner? Bruger D4.

Du kan bruge Edit eller MaskEdit.
I Properties retter du PasswordChar #0 til '*' - Finito.

PØLLE

Fra : Thomas Demant

Dato : 25-02-06 14:44

> Du kan bruge Edit eller MaskEdit.
> I Properties retter du PasswordChar #0 til '*' - Finito.

Rigtigt nok, men nu vil jeg også blande mig.
Jeg vil gerne høre, om det på en lusket måde er muligt at få de fine, store
prikker som der er kommet i Windows XP (password-bokse i Windows, på
hjemmesider m.m.) istedet for de kedelige stjerner *****. Det ser mere
prof. ud

--
Thomas