Helligdagsvisning stopper 1. jan 2006?
Fra : Lars Holst

Dato : 18-02-06 16:06

Jeg bruger Office pakke fra 2002 og har det problem at visningen af
helligdage i Outlook stopper med d. 31 december 2005.

Hvordan kan det være?

--
Lars Holst

Fra : Max

Dato : 18-02-06 16:26

Hej Lars

> Jeg bruger Office pakke fra 2002 og har det problem at visningen af
> helligdage i Outlook stopper med d. 31 december 2005.
>
> Hvordan kan det være?

Fordi MS ikke kan forestille sig at nogen bruger så gamle
programmer idag.

Mvh Max

Fra : Lars Holst

Dato : 18-02-06 17:46

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> said in news:43f73c8f$0$84027
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej Lars

> Fordi MS ikke kan forestille sig at nogen bruger så gamle
> programmer idag.
>
> Mvh Max

Det var en tynd kop te.
Skal man så købe MS Office 2012?

--
Lars Holst

Fra : GiWeo

Dato : 18-02-06 17:57

Hesja

>Fordi MS ikke kan forestille sig at nogen bruger så gamle
>programmer idag.

Men de gamle er nu de bedste - kalenderdeling fx. !

--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 17:48

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger Office pakke fra 2002 og har det problem at visningen af
> helligdage i Outlook stopper med d. 31 december 2005.
> Hvordan kan det være?
> Lars Holst
Jeg mindes ikke en Office 2002 men enOffice 2000 og en OfficeXp samt 2003
Men har du kørt en opdatering af Office?
der har været flere af dem
mvh / Bjarne

Fra : GiWeo

Dato : 18-02-06 17:57

Hesja

>Hvordan kan det være?

Hvis din e-mail virker, ligger der en opdateret helligsdagsliste i din
mailox - ellers må du lige sende en rigtig" e-mail:

--

Lars Engelhardt
info@netinkREMOVE.dk

Fra : Lars Holst

Dato : 18-02-06 21:23

GiWeo <giweoFJERN@hotmail.com> said in

> Hesja

> Hvis din e-mail virker, ligger der en opdateret helligsdagsliste i din
> mailox - ellers må du lige sende en rigtig" e-mail:

Mange tak for din opdatering men den hjalp desværre ikke.
Det er Office XP Pro jeg har.
Opdateringen var til Office 2000.

--
Lars Holst

Fra : Max

Dato : 18-02-06 21:29

Hej Lars

> Det er Office XP Pro jeg har.

Hvad med her

http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/CD010225491030.aspx

Mvh Max

Fra : Lars Holst

Dato : 01-03-06 17:43

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> said in news:43f7837b$0$84034
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej Lars

> Hvad med her
>
> http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/CD010225491030.aspx
>
> Mvh Max

Ja man skulle jo tro at den virkede men det gør den af en eller anden årsag
ikke.
Ellers tak.

--
Lars Holst

Fra : Max

Dato : 01-03-06 19:19

Hej Lars

> Ja man skulle jo tro at den virkede men det gør den af en eller anden
> årsag ikke.

Hvis det kan trøste dig, ja så har jeg også opgivet at få min Outlook 2000
til at vise helligdage mere.

Mvh Max

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 01-03-06 19:27

Max skriblede:

> Hvis det kan trøste dig, ja så har jeg også opgivet at få min Outlook
> 2000 til at vise helligdage mere.

Det er sgu nok ham Claus Hjort Frederiksen der
har afskaffet dem.

--
Lars Fragstrup

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 01-03-06 21:48

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Max skriblede:

> Det er sgu nok ham Claus Hjort Frederiksen der
> har afskaffet dem.
> Lars Fragstrup

Vi vil sgu have flere helligdage
Der er for mange arbejdsdage
Er der nogen der har brugt vejledningen
hvis det ikke funker
http://support.microsoft.com/kb/910619

Bjarne

Fra : Max

Dato : 01-03-06 22:10

Hej Bjarne

> Vi vil sgu have flere helligdage

Nej, flere fridage.

> Er der nogen der har brugt vejledningen
> hvis det ikke funker
> http://support.microsoft.com/kb/910619

Den er til Outlook 2002.

Mvh Max

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 01-03-06 22:35

> Hej Bjarne

> Nej, flere fridage.

> Den er til Outlook 2002.
>
> Mvh Max

OK flere helligdage og fridage da
Er det da ikke outlook 2002 der er bøvl med?
Microsoft Office XP Standard Edition
. Microsoft Access 2002 Standard Edition
. Microsoft Excel 2002 Standard
. Microsoft FrontPage 2002 Standard
. Microsoft Outlook 2002 Standard Edition
. Microsoft PowerPoint 2002 Standard
. Microsoft Publisher 2002 Standard
. Microsoft Word 2002 Standard
MVH Bjarne

Fra : Max

Dato : 01-03-06 23:02

Hej Bjarne

> OK flere helligdage og fridage da

Og så lidt sygedage, så slipper vi for at jobbe :)

> Er det da ikke outlook 2002 der er bøvl med?

Jo for Lars, men det er 2000 for mig.

Mvh Max