.doc til .pdf
Fra : RTK

Dato : 18-02-06 13:35

Jeg har installeret Word (2003) og Adobe Reader (7.0). Jeg har tidl. haft en
lille tool bar i word hvor jeg komme konvetere word til pdf, men det har jeg
ikke længere. Jeg kan ikke finde den View > Toolbars. Og jeg har heller ikke
mulighed for at gemme som pdf via 'Save as...'.

Jeg ved at det også er muligt at gemme ens dokument som pdf via 'Print'
(Ctrl+P) og så istedet for at vælge en printer kan man vælge noget PDF.
(Tror kun det er med Acrobat det virker). Men den mulighed har jeg heller
ikke.

Hvordan får jeg løst dette problem?

// RTK

Fra : Klaus H

Dato : 18-02-06 13:40

"RTK" <rtk@rtk.rtk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Ctrl+P) og så istedet for at vælge en printer kan man vælge noget PDF.
> (Tror kun det er med Acrobat det virker). Men den mulighed har jeg heller

Hent en PDF-writer på nettet. Evt CutePDF (via google).
Klaus H

Fra : Arne Larsen

Dato : 18-02-06 15:34

Du kan også bare bruge den gratis openoffice, den kan...

http://da.openoffice.org/

gratis mailadresse på www.anlsoft.dk
________________________________

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 17:58

> "Klaus H" <nyheder@6705e.dk> skrev i en meddelelse

Det tror jeg ikke på at word kan klare.
men word perfect kan.
adobe reader er kun til at læse pdf med.samt gemme en pdf fil med.
mvh / Bjarne

Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 19-02-06 14:01

http://www.mrbass.org/freeware/pdfcreator/
Fint tool virker perfekt og er freeware.

Kenneth

Fra : RTK

Dato : 19-02-06 22:49

> adobe reader er kun til at læse pdf med.samt gemme en pdf fil med.

Skal jeg bruge Acrobat eller et 3.-partsprogram før jeg får muligheden for
at lave PDF filer via word?

// RTK

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 23:15

> Skal jeg bruge Acrobat eller et 3.-partsprogram før jeg får muligheden for
> at lave PDF filer via word?
>
> // RTK
Yep http://www.windowsmarketplace.com/results.aspx?text=pdf
Konvertere fra Word til PDF og fra PDF til Word
Filkonverteringsprogrammer kan konvertere et Word-dokument til en PDF-fil og
omvendt. Selvom Microsoft ikke leverer disse konverteringsprogrammer, findes
der flere værktøjer fra andre producenter.

Konvertere en PDF-fil til Word-filformat
Hvis du arbejder på en fil i PDF-format, og du ønsker at redigere filen i
Word, kan du konvertere den til et Word-dokument. Mange tredjepartsudbydere,
der er anført på webstedet Microsoft Office Marketplace, tilbyder
konverteringsprogrammer, som kan udføre dette. Undersøg listerne for at
finde udbydere, der tilbyder PDF til Word-konvertering.

Bjarne