Battlefield2 på lan netværk ?
Fra : Per Jørgensen

Dato : 17-02-06 22:18

Kan man spille Battlefield2 på almindelig netværk ?

Kan se man kan Join local og også oprette server,
men hvordan hvis det er til et netparty, og man ikke kan
logge på sin account, vil det så kunne virke ?

Mvh
Per.

Fra : FedeDorit

Dato : 17-02-06 22:53

"Per Jørgensen" <per.b.j@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men hvordan hvis det er til et netparty, og man ikke kan
> logge på sin account, vil det så kunne virke ?

Du kan sagtens spille BF2 til LAN.
Man laver en OFFLINE Account i BF2

Fra : Per Jørgensen

Dato : 18-02-06 12:34

"FedeDorit" <nogen@microsoft.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Jørgensen" <per.b.j@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan sagtens spille BF2 til LAN.
> Man laver en OFFLINE Account i BF2

Ok regnede jeg også med, og da tak for opklaringen,
så er alt jo som det skal være til i aften.

Og lige undskyld for det private svar, var lige et fejltryk..

Per.

Fra : Ulrik

Dato : 19-04-06 20:23

Kan man så også for botts med? har problemer med at spille "players VS
botts". kan ikke få bots ind i de baner jeg selv opretter (eller joiner) .

hvad kan jeg gøre for at få bots

Fra : Brian Lund

Dato : 20-04-06 17:02

> Kan man så også for botts med? har problemer med at spille "players VS
> botts". kan ikke få bots ind i de baner jeg selv opretter (eller joiner) .
>
> hvad kan jeg gøre for at få bots

Start en singleplayer! - De andre kan godt joine over netværket selvom det
er singleplayer, og så har du bots med!

Brian

Fra : Ulrik

Dato : 25-04-06 15:42

Hvordan kan man joine en singleplayer?

Fra : Brian Lund

Dato : 26-04-06 20:15

> Hvordan kan man joine en singleplayer?

Ved at gå ind i multiplayer og joine serveren ;)

Hvis du ikke kan se den, så bare connect til dens IP!

Brian

Fra : Ulrik

Dato : 27-06-06 19:25

Hvordan ville du lave en singleplayer bane, som playere på local netwærket
kan joine?

Kunne du forklare det nærmere?

på forhånd tak.

Ulrik