Outlook kalender - visning af 5 dage som d~
Fra : Hansen

Dato : 17-02-06 10:56

Hejsa

Er det muligt at sætte kalenderen til at vise 5 dage som default i stedet
for 1?

/Søren

Fra : Max

Dato : 17-02-06 12:37

Hej Hansen

> Er det muligt at sætte kalenderen til at vise 5 dage som default i
> stedet for 1?

Ja, visningen hedder work week eller arbejdsuge.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 22:00

> Hej Hansen

> Ja, visningen hedder work week eller arbejdsuge.
>
> Mvh Max

Funktioner / indstillinger / kalenderindstillinger
Så er der frit valg fra en til syv dage samt klokkeslet
mvh / Bjarne

Fra : Hansen

Dato : 20-02-06 16:15

> Funktioner / indstillinger / kalenderindstillinger
> Så er der frit valg fra en til syv dage samt klokkeslet
> mvh / Bjarne

Ok den har jeg styr på. Det er når jeg går ind i kalenderen, jeg ønsker at
den default viser "Work week" i stedet for "1 day".

/Hansen

Fra : Max

Dato : 20-02-06 16:20

Hej Hansen

> Ok den har jeg styr på. Det er når jeg går ind i kalenderen, jeg
> ønsker at den default viser "Work week" i stedet for "1 day".

Tryk på knappen Work Week og luk Outlook, næste gang du
åbner står den stadigvæk på Work Week.

Mvh Max