Outlook 2003 - kalender
Fra : Carsten

Dato : 17-02-06 10:29

Hej NG

Er der en af jer, der kan fortælle mig hvordan jeg får kalenderen til at
skrive DAGEN foran datoangivelsen i kalenderen (Torsdag 14. februar). Er det
muligt at fjerne mappelisten?

Jeg kører XP pro.

På forhånd tak

Carsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-02-06 12:05

Carsten wrote:
> Er det muligt at fjerne mappelisten?

Jeg ved ikke om vi taler om den samme "mappeliste" ?

Vis -> fjern hakket ved "Vis navigationsrude"

Jan

Fra : Carsten

Dato : 17-02-06 17:51

> Jeg ved ikke om vi taler om den samme "mappeliste" ?
>
> Vis -> fjern hakket ved "Vis navigationsrude"
>
> Jan

> I menuen Vis har jeg ingen "Vis navigationsrude" - Det er i Outlook
> Kalender 2003 jeg har den omtalte mappeliste

Carsten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-02-06 18:05

Carsten wrote:
> Carsten

Ja - det er jeg med på

Nederst navigationsruden har du en knap til Instillinger for
navigationsruden - der kan du hakke af, hvad der skal vises -
fjern hakket for mappelisten.

Jeg prøvede lige at få den vist - og fjernet igen - og den
forsvandt ikke af sig selv - men ved at skifte til mail og
tilbage til kalenderen - så var den væk, når hakket var fjernet i
indstillinger..

Jan

Fra : Carsten

Dato : 17-02-06 18:39

Hej Jan

Jeg tror vi taler forbi hianden. Jeg vil gerne have fjernet hele
mappelisten, således at kalenderen begynder ved yderste venstre margin på
skærmen uden at mappelisten med "Alle mapper" bliver vist.

Carsten

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-02-06 18:49

Den 17 feb 2006 skrev Carsten i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> mappelisten, således at kalenderen begynder ved yderste venstre
> margin på skærmen uden at mappelisten med "Alle mapper" bliver

Så er det ikke mappelisten, men navigationsruden du vil skjule?
Prøv at trykke Alt+F1

Lars Klintholm

Fra : Carsten

Dato : 17-02-06 19:21

Tak Lars - det var lige det jeg efterlyste.

Carsten

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-02-06 20:00

Den 17 feb 2006 skrev Carsten i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Tak Lars - det var lige det jeg efterlyste.

Velbekomme

Det var faktisk det samme svar du fik fra Jan V.
menuen Vis, fjern hakket ved Navigationsrude

Lars Klintholm

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-02-06 18:15

Carsten wrote:
> Hej NG
>
> Er der en af jer, der kan fortælle mig hvordan jeg får kalenderen til
> at skrive DAGEN foran datoangivelsen i kalenderen (Torsdag 14.
> februar).

Du skal gå ind i kontrolpanel>Internationale og sproglige
indstillinger>International indstillinger. Tryk på tilpas. Vælg dato.
I feltet langt datoformat skriver du: DDDD D. MMMM åååå
--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Carsten