--- windows vista krav til grafikkort
Fra : - ZULU -

Dato : 17-02-06 12:26

Jeg står for at skulle købe nyt kort, og fik at vide af en kollega, at Win
Vista forventes at kræve gode 3D grafikkort?
Er der noget om snakken??

Jeg spiller aldrig, så 3D er ikke noget jeg værdsætter ved et grafikkort.
Jeg skal kun have nyt fordi mit nuværende er integreret og uden s-vhs. Og
skal have nyt bundkort.

Jeg overvejer dette. Passiv køling er vigtigt for mig.

Thanks

Zulu

To send an email, please take off your HAT before using this address:
frodkirhat@hotmail.com

Fra : Villy Jensen

Dato : 17-02-06 16:08

> [...]
> skal have nyt bundkort.
> Jeg overvejer dette. Passiv køling er vigtigt for mig.

(Beholder du bundkortet - er der AGP-port?)

Jeg ved intet om Windows Vista, men 9550 er et af de 'mindst kraftige' kort
der er DX9 kompatible, og jeg forventer da at det er anvendeligt til dit
brug.

Sammenlign AGP kortene på
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/graphicscards-names_2.html

Mvh Villy