Battlefield eller "Medal of Honor"?
Fra : Peter Jensen

Dato : 17-02-06 08:10

Hvilke af ovenstående spil skal jeg købe, og i hvilken version? Kan se der
findes flere forsk. versioner af spillene.

Fra : TGJ

Dato : 17-02-06 09:50

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
Kan se der
> findes flere forsk. versioner af spillene.

Battlefield 1942 er "grund" udgave
Battlefield 1942 "road to rome" og "secret weapons" er begge udvidelser til
denne og kræver altså grundudgaven.

************************************************************************************************
Battlefield 2 er den nye "grund" udgave, hvortil der er kommet en udvidelser
som hedder Special Forces. Denne kræver altså
også grundeudgaven.

Battlefield serien er rettet mod online spil. Vær opmærksom på at din
computer opfylder minimums kravene, da det kræver en nyere maskine
for fuldt udbytte.

Jeg vil selv anbefale BF2, men igen jeg kender ikke medal of honor

Thomas

P.S. de nye udvidelser til BF2 kommer som nogle "boosterpacks" som koster
omkring 100,- og som skal downloades

Fra : Hagar

Dato : 17-02-06 11:57

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke af ovenstående spil skal jeg købe, og i hvilken version? Kan se der
> findes flere forsk. versioner af spillene.

Nu kender jeg så ikke til BF2, men MOHAA, og det er det samme her, der er
Medal of honor som er grundpakken som man skal have. Så er der Spearhead og
breakthrough som er tilføjelser. Jeg skal ikke kunne sige hvad der er bedst,
men jeg har det med MOHAA som med min gamle bamse, det smider man ikke bare
ud Der er ENORMT med baner ude på nettet til disse spil, og man kan
altid finde nogen at spille med/mod. Det sker ofte at man kan finde disse 3
cd-skiver samlet i en pakke til billige penge, min har kostet 200.- kr.

Hagar

Fra : BuFFerz

Dato : 17-02-06 12:33

Peter Jensen skrev:
> Hvilke af ovenstående spil skal jeg købe, og i hvilken version? Kan se der
> findes flere forsk. versioner af spillene.

Hvis din pc ikke er fra stenalderen så synes jeg du skal hoppe direkte
på BattleField 2
(versionen med det røde '2-tal')
(den grønne er udviddelsespakken)

/Buff

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 18-02-06 09:08

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke af ovenstående spil skal jeg købe, og i hvilken version? Kan se der
> findes flere forsk. versioner af spillene.

Hvis du er til onlinespil, vil jeg klart anbefale Battlefield, det er meget
underholdende i multiplayer.

Medal Of H (MOHAA) har derimod bedre singleplayerdel, og så til gengæld en
ikke helt så god multiplayerdel.

Med det mener jeg, at i Battlefield, både 1 og 2, kan du bruge alt materiel,
du kan flyve flyvemaskiner, springe ud i faldskærm, kravle ind i en tank og
bruge dén osv. Selv krigsskibene kan du bruge, sågar ubåde
Selve spillet går ud på at indtage og holde nogle strategiske punkter på den
enkelte "bane" som er ret stor, derfor gåseøjnene. Det er snarere et
landskab

Mens i modsætning hertil, er MOHAA multiplayer et "tagfat"-spil, hvor man
blot render rundt og skyder hinanden i en by eller et landskab.

I øvrigt, for en rigtig god singleplayerdel, kan jeg meget bedre anbefale
Call of Duty.
For mig føltes den langt mere afvekslende, og langt mere "filmisk". Der var
virkelig noget følelse af at være med i en krig.
Ja, mange af banerne er tydeligvis bygget op over berømte krigsfilm,
eller -serier, i hvert fald 1'eren som er den jeg har spillet.
2'eren skulle iflg. anmeldelser være lige så god.

Og den har en mindst lige så god multiplayerdel , som MOHAA, hvis ikke
bedre.

Jeg håber du kan bruge alt dette til noget. God fornøjelse

Venlig hilsen
Henrik