Bedste film 2006 - Snakes on a plane?
Fra : Anders Houmark

Dato : 16-02-06 22:28

Hahaha.. fandt lige ud af, at bl.a. Samual L Jackson er i gang med, at
indspille en film med ovenstående navn - Snakes on a plane.

I filmen er der slanger...
og et fly..
slangerne er ombord på flyet
og flyet er i luften..

GENIAL HANDLING!

Det lyder simpelthen så dumt og åndsvagt, og billederne derfra er også
virkelig platte..
Da jeg første hørte om filmen troede jeg det var en kommediefilm.. men på
IMDB står den listet som horror.. hahaha, det er jo sådan en man næsten ikke
kan undgå at se, fordi den garanteret er så utrolig dårlig, at man vil blive
overrasket... Er det overhovedet rigtigt, bliver filmen til noget? Synes
ideen lyder så komplet tåbelig.

Med en titel som denne, kan filmen simpelthen bare ikke blive taget seriøst?
Eller er det bare min holdning?

Filmens officielle hjemmeside: http://snakesonaplanemovie.com/

AUDIO trailer: http://www.subatomicwarp.com/Snakes_On_A_Plane.mp3 !!

Snakes on a plane - planes on a snake - officiel side for film nummer 2:
http://www.planesonasnakemovie.com/

IMDB infoside om 1'eren: http://www.imdb.com/title/tt0417148/

IMDB tråd: http://www.imdb.com/title/tt0417148/board/nest/27261118

Lidt blandet information, der tages lidt pis på navnet:
http://thewolfweb.com/message_topic.aspx?topic=356076

http://images.rottentomatoes.com/images/movie/gallery/10006081/photo_02.jpg
That's right, bitch. I'm getting paid 13 million to say goddamn 8 times and
act surprised when I see some fucking snakes.

Fra : JytteJ

Dato : 17-02-06 23:22

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> virkelig platte..
> Da jeg første hørte om filmen troede jeg det var en kommediefilm.. men på

Lyder helt igennem horribelt.

JytteJ