Mangler kode !
Fra : Steen

Dato : 17-02-06 01:10

Hvad gør man når man har forlagt sin brugervejledning til BattelField 2. og
derfor mangler sit indstal. nr.
Jeg har været inde på dvdèn i setup.ini og der er noget der hedder
"ProductGUID", men der er for mange cifre.
(04858915-9F49-4B2A-AED4-DC49A7DE6A7B)

Hilsen Steen.

Fra : Kenneth

Dato : 17-02-06 16:00

"Steen" <steen.nissen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og derfor mangler sit indstal. nr.
> Jeg har været inde på dvdèn i setup.ini og der er noget der hedder
> "ProductGUID", men der er for mange cifre.

Så sender du original cd'en til Electronic Arts Danmark, og så går der en
uges tid. og du får din cd tilbage med et nyt nummer. Jeg har prøvet det med
Battlefield 1942. Rigtig god service. Se mere på nedenstående link
http://support.ea.dk/dynpage_v1.asp?page_id=1010

/Kenneth

Fra : PerX ...

Dato : 28-02-06 16:00

In article <43f5143e$0$27542$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
steen.nissen@mail.tele.dk says...
> [...]
> derfor mangler sit indstal. nr.
> Jeg har været inde på dvdèn i setup.ini og der er noget der hedder
> "ProductGUID", men der er for mange cifre.

Det er et windows programerings nummer, det har ikke noget med cdkeyen
at gøre.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-03-06 08:49

In article <43f5143e$0$27542$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Steen wrote:
> [...]
> derfor mangler sit indstal. nr.
> Jeg har været inde på dvdèn i setup.ini og der er noget der hedder
> "ProductGUID", men der er for mange cifre.

Køber en ny, eller beder mor om at rydde op.