Hætte
Fra : __vaDer

Dato : 17-02-06 00:59

Hola,
Jeg søger en ny hætte, 5-7mm, self venting, warmneck,
sort og _uden_ store logo'er og reklamer tak.

Nogen gode bud?
--
All the best

Ilhan

"Helium is our friend" - George Irvine

Fra : U W

Dato : 17-02-06 10:15

Hej
Jeg har en Waterproof 7/5 mm med det hele, som lever op til alle
dine krav. Vær opmærksom på at det er den nye model du skal
have..
mvh
Ulrik

Fra : LauritsT

Dato : 17-02-06 11:02

Nogen ide om hvor man kan købe den?

Mvh
LT

--
LauritsT
Indlæg sendt via : www.dacor.dk

Fra : U W

Dato : 19-02-06 21:12

Hej
ja i Kbh mener jeg det er Aquasport som sælger Waterproof og på
Fyn er det Oxygene (de har den i hvertfald). og I Jylland ???
mvh
ulrik

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 19-02-06 08:53

sort....
Jeg ville give en arm for at få en bolchestribet hætte, men det er vel ikke
"smart".

Fra : __vaDer

Dato : 19-02-06 10:25

Ja det er lige så smart som din bemærkning,
du må være en meget intelligent.
Når jeg bliver stor vil jeg være lige så klog som dig.......