Outlook kontaktpersoner gruppering
Fra : Filip

Dato : 16-02-06 23:33

Hej

Hvordan kan man gruppere sine kontaktpersoner sådan at man kan skrive en
fælles mail og sende den til alle dem på arbejdet, eller skolen?

Filip

Fra : Max

Dato : 16-02-06 23:34

Hej

> Hvordan kan man gruppere sine kontaktpersoner sådan at man kan skrive
> en fælles mail og sende den til alle dem på arbejdet, eller skolen?

Opret en distributions liste.

Mvh Max

Fra : Filip

Dato : 17-02-06 15:07

> Opret en distributions liste.
>
> Mvh Max

Hvordan gør jeg det? Kan man have de samme kontaktpersoner til at stå på
flere lister?

Filip

Fra : Max

Dato : 17-02-06 15:23

Hej Filip

> Hvordan gør jeg det? Kan man have de samme kontaktpersoner til at stå
> på flere lister?

Jeg bruger en UK version af Outlook og kender ikke navnet på
kommandoen, men kik i hjælp om der ikke står hvorledes man
opretter distributionslister. Og de samme kontaktpersoner kan
stå i alle de distributionslister det skal være, ja selv dist. lister
kan puttes ind i dist. lister.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-06 21:50

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan gør jeg det? Kan man have de samme kontaktpersoner til at stå på
> flere lister?
>
> Filip
No Problemos
Du markerer kontaktpersoner
så vælger du under handlinger ny distributions liste
Giver den et navn f. eks. Skole og tilføjer de personer der skal være med på
den.
de samme personer kan sagtens stå på flere lister
venlig hilsen / Bjarne

Fra : Filip

Dato : 18-02-06 01:22

> [...]
> på den.
> de samme personer kan sagtens stå på flere lister

Tak