Ny brugt Speedfight 2 (30km.)
Fra : -=Madsen=-

Dato : 16-02-06 22:47

Hejsa

har lige fået en helt ny brugt Speedfight 2 (30km.)
den har gået omkring 6000 km.
køre 50 kmt. ud af lige og 55 kmt ned af bakke
efter nålen

Så er det lige jeg vil spørge om, i tror den er lovlig
eller om ringen er taget ?

Har i nogen forslag til hvordan jeg kan få den
bare lidt hurtigere (næsten lovlig)
tænker på ringen, luftfilteret og evt udstødningen,
ikke knæk udstødning da det jo let kan ses

Fra : Thomas Nygaard

Dato : 13-04-06 09:41

Hej.

Du kan godt regne med at den gamle ejer har pillet lidt ved motoren,

Jeg tror han har fjernet:
Skrive
Plump i indsugnings studs
Dyset op

Hvis optrækket er lidt vildt, har han sikkert sat nyt vario på eller
koblings tun.

Men du skal ikke tænke på om motoren holder, fordi det gør den. Scooteren er
blevet bygget til at kunne køre 60. Det er kun i Danmark de sætte skive i, i
andre lande køre scooterne 60 fra start.