Sims 1 lukker ned.
Fra : Colzen

Dato : 16-02-06 14:21

Hejsa.

Kæresten vil til at lege lidt og derfor fandt vi mit gamle Sims 1 frem. Men
jeg kan ikke få det til at køre på hendes maskine. Så snart spillet er sat
til at starte op bliver der sort skærm i et par sekunder, hvorefter den
hopper ud på skrivebordet. Jeg kan så klikke på vinduet, så det hopper op,
men det eneste der sker er sort skærm med lidt musik i baggrunden og så
hopper den ud på skrivebordet igen.

Nogle gode forslag til hvad der er galt?

Mvh
Colzen

Slagt KOEN i min mail ved direkte svar.

Fra : Colzen

Dato : 16-02-06 14:32

> [...]
> så hopper den ud på skrivebordet igen.
>
> Nogle gode forslag til hvad der er galt?

Har lige prøvet at installere det på min egen maskine og der virker det uden
problemer.

Hendes pc:
Intel Celeron 2.4 Ghz
GF3 TI200 64mb
256 mb DDR

Mvh
Colzen

Fra : Brian Lund

Dato : 17-02-06 12:48

> Har lige prøvet at installere det på min egen maskine og der virker det
> [...]

Direct X, servicepack, windows update, chipsetdrivere... Er alt opdateret?

Hvad med grafikdriveren, hvor gammel eller ny er den? (Prøv en gammel
version)

Brian