Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nyt "no-fan" grafikkort ønskes
Fra : MFN

Dato : 16-02-06 12:20

Jeg sidder og bliver vanvittig af støjen fra mit Leadtek FX5600LE kort. Nu
skal dyret ud !!!! Har overvejet at støjdæmpe det med noget andet
blæserværk, men overvejer nu at investere i et nyt kort. Og her er jeg så i
tvivl om hvad der rent faktisk passer på mit bundkort.

Mit bundkort : Intel 865PE med IHC5 Chipset. Efter hvad jeg kan se er PCI
portene "32-bit v2.3 .......... og alt dette siger mig ikke en dadel. I dag
kan jeg jo få "PCI Express" osv osv. men dette vil jeg vel ikke kunne
udnytte med mit nuværende bundkort ?

Har hørt en del positivt om Asus Extreme N6600 Silencer, som jo er helt
lydløst (aaahh hvilken fryd det må være), men kan min maskine bruge dette
kort ? Eller er der andre alternativer ?

Hilfe please, da jeg snart bliver sindsyg

Fra : Nicolai

Dato : 16-02-06 20:32

> Har hørt en del positivt om Asus Extreme N6600 Silencer, som jo er helt
> lydløst (aaahh hvilken fryd det må være), men kan min maskine bruge dette
> kort ? Eller er der andre alternativer ?

Jeg har 6600GT modellen med silencer - og ja - hvilken fryd!

Aldrig mere aktivt-kølede grafikkort hertil!