Jacques Cousteau: Havets hemmeligheder
Fra : Oxe

Dato : 16-02-06 11:09

Hej Alle.

Som så mange andre dykkere, er jeg flasket op med Cousteau på
flimmeren.
Nu har jeg endelig fundet et sted hvor jeg kan bestille filmene på
DVD, og tænkte, at der måske var andre der var interesseret.

http://www.dvdgo.com : El Mundo Submarino som er en box med 18 DVD
film indeholdende alle Cousteaus fjernsynsudsendelser. Der er valgfri
speak imellem Engelsk, Fransk eller Spansk og det samme gælder for
underteksterne. Pris med forsendelse er 53.84 Euro. Filmene er zone 2
PAL film.

http://www.azur.be : De Onderwaterwereld som er en box med 6 DVD film
indeholdende Cousteaus film. Der er valgfri speak imellem Engelsk,
Fransk eller Hollandsk og det samme gælder for underteksterne. Pris
med forsendelse er 32.81 Euro. Filmene er zone 2 PAL film.

Filmene kan også købes på Ebay til stærkt forhøjede priser, men
til gengæld er der fyldestgørende indholdsfortegnelser ved
salgsannoncerne på Ebay.
Mvh

Oxe
]

Fra : Oxe

Dato : 16-02-06 11:26

Her er også lige et link til filmene på Ebay:

http://search.ebay.com//search/search.dll?from=R40&satitle=Cousteau+DVD

Oxe
]