Trailer surf
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-02-06 09:44

Ja gruppen er jo lidt død her på det seneste, så jeg var lige e n
tur rundt på apple for at se hvad vi skal underholdes med i nærmeste
fremtid. Hvad siger i til disse:

Mission Impossible III
http://www.apple.com/trailers/paramount/missionimpossibleiii/hd/
Traileren ser ud til at filmen får en noget anderledes tone og Philip
Seymour Hoffman som überskurk kan da kun være et godt tegn.

Apocalypto
http://www.apple.com/trailers/touchstone/apocalypto/large.html
Jeg ved sgu ikke rigtigt. Mel gibson er to skridt fra at ende som Kevin
Costner. Episke film med langhårede skuespillere om apokalyptiske
hændelser er ikke lige min kop te.

Hostel
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hostel/large.html
kædesave, lædermasker - bring it on!

Poseidon
http://www.apple.com/trailers/wb/poseidon/large.html
Stort skib i unød. Masser af død og øddelæggelse. Vi har set den
film tusinde gange før så gad vide hvad nyt de har fundet på denne
gang. Det ligner mere en leje end en eje.

Flight 93
http://www.apple.com/trailers/universal/flight93/
Hollywood versionen af hvad der skete ombord på det kabrede fly der
den 9/11 styrtede ned i Pennsylvania. Jeg er overbevist om at det blive
en omgang stereotypisk selv-hyldest.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : kingkeld

Dato : 17-02-06 00:17

Hvis man ellers er til den slags, er Hostel absolut seværdig.

Uden at afsløre noget historie har den masser af bare bryster og MEGET
grafisk vold. Lige noget at tage kæresten ind og se efter en hyggelig
middag... :)

Filmen er god, men særdeles rystende og i den grad ikke for sarte
sjæle. Herovre (Texas) var der mange blege folk der forlod salen...

Hvis du har manglet en god voldsfilm i de senere år så er det klart
denne du skal se.

Keld.

Fra : Maria de Francis

Dato : 19-02-06 12:40

> [...]

Traileren ser ud til at filmen får en noget anderledes tone og Philip
>Seymour Hoffman som überskurk kan da kun være et godt tegn.

Den ser lovende ud. Men jeg havde nu heller ikke det store problem med de
andre 2. Jeg synes alene kendingsmelodien dertil sætter gang i
forventningen om aktion.

> [...]
Jeg ved sgu ikke rigtigt. Mel gibson er to skridt fra at ende som Kevin
Costner. Episke film med langhårede skuespillere om apokalyptiske

Det er svært at se om der er noget i den, den kan gå begge veje.

>Hostel
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hostel/large.html
>kædesave, lædermasker - bring it on!

Ligner en gang SAW. På godt og ondt, so to speak..

> [...]
film tusinde gange før så gad vide hvad nyt de har fundet på denne
>gang. Det ligner mere en leje end en eje.

Ligner en der først bliver set, når alt andet er set. Og ja, absolut en
leje.

> [...]
Hollywood versionen af hvad der skete ombord på det kabrede fly der
den 9/11 styrtede ned i Pennsylvania. Jeg er overbevist om at det blive

På dansk er det vel 11/9 eller 11. september om du vil. I USA starter
man med måneden, hvis nogen er i tvivl om hvad det handler om.
Jeg synes det er svært at se om den er værd at se, man hører jo mere end ser
i den trailer.
Kan være det er en tynd kop the.

Mvh Maria

ps, der er ged i mine indstillinger i newsreaderen, så bær lige over hvis
teksten ser besynderligt ud

--
I am kind of paranoiac in reverse. I suspect people of plotting to make me
happy.

Fra : Kim2000

Dato : 20-02-06 11:46

[...]

Den kan vel ikke blive værre end toeren, men alene kendingsmelodien gør vel
at den skal ses (på dvd) når den kommer.

[...]

Den slags film er jeg vild med, så jeg håber den bliver god. Og så er jeg
vild med Gibson.

Hostel
http://www.apple.com/trailers/lions_gate/hostel/large.html
kædesave, lædermasker - bring it on!

Ser ret latterlig ud, hvis man spørger mig, det kan man så bare lade være
med

[...]

Det er da vist set før.... Det bliver næppe lige med det samme den kommer
hjem som lejefilm.

[...]

Det ligner noget, der kun kan blive et makværk. Som Lars siger det, det
bliver sikkert en hyldst film. Det ligner en der skal ses i tv.